داستان عاشقانه

داستان و سرگرمی

داستان عاشقانه

داستان و سرگرمی

بزار خیال کنم

بزار خیال کنم ................

بزار خیال کنم هنوز ترانه هامو میشنوی

هنوز هوامو داری و هنوز صدامو میشنوی

بزار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم

اگه تمومه  قصمون ! هنوز ترانه سازتم

بزار خیال کنم هنوز پر از تب و تاب منی

روزا به فکر دیدنم شبا پر از خواب منی

بزار کنم خیال کنم توی دل تنگیهات

غروب که میشه یاد من میفتی

تویی که قصه طلوع عشقو

 گفتی و دوستت دارمو نگفتی

بزار خیال کنم منم اونکه دلت تنگه براش

اونیکه وقتی تنهایی پر میشی از خاطره هاش

اونکه هنوز دوستش داری اونکه هنوز همنفسه

بزار خیال کنم منم اونیکه بودنش بسه

دوباره فال حافظ و دوباره توی فالمی

بزار خیال کنم بزار اگر چه بی خیالمی 


بزار کنم خیال کنم توی دل تنگیهات

غروب که میشه یاد من میفتی

تویی که قصه طلوع عشقو

گفتی و دوستت دارمو نگفتی 

برچسب‌ها: بزار خیال کنم  بزار خیال کنم ................


بزار خیال کنم هنوز ترانه هامو میشنوی

هنوز هوامو داری و هنوز صدامو میشنوی

بزار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم

اگه تمومه  قصمون ! هنوز ترانه سازتم

بزار خیال کنم هنوز پر از تب و تاب منی

روزا به فکر دیدنم شبا پر از خواب منی

بزار کنم خیال کنم توی دل تنگیهات

غروب که میشه یاد من میفتی

تویی که قصه طلوع عشقو

 گفتی و دوستت دارمو نگفتی

بزار خیال کنم منم اونکه دلت تنگه براش

اونیکه وقتی تنهایی پر میشی از خاطره هاش

اونکه هنوز دوستش داری اونکه هنوز همنفسه

بزار خیال کنم منم اونیکه بودنش بسه

دوباره فال حافظ و دوباره توی فالمی

بزار خیال کنم بزار اگر چه بی خیالمی 


بزار کنم خیال کنم توی دل تنگیهات

غروب که میشه یاد من میفتی

تویی که قصه طلوع عشقو

گفتی و دوستت دارمو نگفتی 

برچسب‌ها: بزار خیال کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.