داستان عاشقانه

داستان و سرگرمی

داستان عاشقانه

داستان و سرگرمی

23 نکته نشانه های جالب زندگی عاشقانه

1) برای همدیگر وقت صرف می کنیم .

2) به همه می گویم که دوستش دارم . 

۳) برای قدردانی از محبت هایش ، نامهٔ عاشقانه ای برایش می نویسم .

۴) در جمع از او تعریف می کنم .

۵) وقتی غمگین است سعی می کنم ناراحتی اش را بفهمم و او را درک کنم .

۶) همیشه در اتفاقات خوب و مهم زندگی او را سهیم می کنم قبل از این که دیگران چیزی بدانند.

   

1) برای همدیگر وقت صرف می کنیم .

2) به همه می گویم که دوستش دارم . 

۳) برای قدردانی از محبت هایش ، نامهٔ عاشقانه ای برایش می نویسم .

۴) در جمع از او تعریف می کنم .

۵) وقتی غمگین است سعی می کنم ناراحتی اش را بفهمم و او را درک کنم .

۶) همیشه در اتفاقات خوب و مهم زندگی او را سهیم می کنم قبل از این که دیگران چیزی بدانند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.